neděle 16. srpna 2009

Čím já jen budu?

Včera večer jsem se jala motivovat svého pětiletého syna k volbě povolání.
Po zvážení situace všech příbuzných, po zvážení společenské potřebnosti, po zvážení potřebnosti své ( v době kdy on si bude volit své povolání, já budu téměř v důchodovém věku ), jsem zkusila jeho zájem o zubní lékařství... "

"Danečku, až budeš veliký, čím bys chtěl být? nechtěl bys být panem doktorem, který spravuje zoubky? Víš, má takovou vrtačku, vyvrtá kazíky a taky dělá nové zoubky když někomu vypadnou..." snažila jsem se vzbudit zájem. Vždyť přece zubařů je nedostatek...

"Hmmm...", zamračil se Dan a po vteřině zaváhání mě dokonale usadil : "To já budu laději plodávat zmlzlinu..."

4 komentáře:

Gabra řekl(a)...

Přesně tak... Co se zubama, zmrzlinu si užiju i s klapákama ve skleničce... :o)

Gabra řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Gabra řekl(a)...

Vaši čtenáři stále čekají na nové recepty, paní Žáková! (Škoda, že neumím vytvořit smajlíka, který dělá "tytyty").

Radka Žáková řekl(a)...

Slibuju, že se polepším, chystám Vánoční cukroví - snad potěším!!! :o)